نوشته شده توسط : نیکنام

هتل میم استانبول

هتل میم استانبول که در منطقه اعیان نشین نیشان تاشی قرار دارد که این هتل 4 ستاره به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و از طراحی و دکوراسیون روز بهره گرفته است و دارای فضای شاد . زنده است و این هتل در مجاورت میدان تقسیم و جاذبه گردشگری کاخ دلماباغچه می باشد. مسافت هتل میم استانبول با فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی هم در نزدیکی هتل می باشد.اتاق های این هتل بسیار تمیز و شیک می باشد. رستوران این هتل دارای غذا بین المللی و ترکی می باشد و دارای کافه می باشد که در لابی هتل قرار دارد .که اقامت راحتی را به مسافران تور استانبولارائه می دهد.

امکانات هتل میم استانبول:

سیستم تهویه، اتاق های ویژه معلولین، اتاق مخصوص سیگاری ها، اتاق های عاری از آلودگی سیگار،مراکز تجاری، سالن کنفرانس ، تراس برای حمام آفتاب، کافی شاپ، لاندری، خشکشویی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، تبدیل ارزو.. از امکانات این هتل می باشد.

 

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک ودر مرکز شهر استانبول در منطقه تقسیم ودر میان مراکز خرید استانبولقرار گرفته است .هتل یورو پلازا 4 ستاره مجموعا دارای ۱۵۸ اتاق برای گردشگران تور استانبول دارد که از این تعداد، ۱۱۷ اتاق آن استاندارد، ۳۹ اتاق ویژه و ۲ سوئیت نیز شامل این اتاق ها می شود. علاوه بر این شما می توانید از اتاق هایتان در این هتل منظره زیبای تاج زرین و شهر تاریخی استانبول را نیز مشاهده کنید.این هتل دارای موقعیت عالی برای گردشگران و علاقه مندان تور استانبول می باشد.

خدمات اتاق ها:

تمامی اتاق ها شامل  تلویزیون، بار، تهویه هوا، خدمات ۲۴ساعته، حمام، سشوار، ماهواره، تلفن مستقیم  می باشند و اتاق ها دارای دکوراسیون شیک و مدرن می باشد.

امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

هتل یورو پلازا دراستانبول مجهز به یکی از بهترین رستوران های استانبول است, در رستوران هتل یورو پلازا استانبول می توانید همزمان با صرف غذاهای لذیذش و استفاده از خدمات بی نظیر آن از دیدن غروب زیبای استانبول در رستوران نیز لذت ببرید.

هتل یورو پلازا با استخرهای سرپوشیده و سرباز، باشگاه سلامت با حمام بخار، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ ، سالن ورزشی و خدمات به صورت سر پوشیده و سرباز می تواند سازنده ی یک روز پر نشاط برای مسافران تور استانبول باشد.گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

هتل سیتی سنتر استانبول 

هتل سیتی سنتر استانبول هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد. هتل سیتی سنتر در مرکز شهر استانبول قرار دارد. به همین خاطر گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مراکز خرید و اماکن تفریحی دسترسی داشته باتشند. در ضمن هتل سیتی سنتر استانبول تنها 100 متر با میدان تقسیم فاصله دارد. 

امکانات هتل سیتی سنتر استانبول :

هتل سیتی سنتر استانبول دارای اتاق های شیک و زیبایی می باشد. همه اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند و دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ... می باشند. هتل سیتی سنتر دارای 2 رستوران می باشد که گردشگران تور استانبول می توانند غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنند. همچنین گردشگران تور استانبول می توانند از امکانات رفاهی هتل که شامل حمام ترکی ، استخر ، جکوزی می شود بهترین استفاده را ببرند و لحظات خوشی را سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل سیتی سنتر استانبول :

صرافی ، خشکشویی ، مینی بار ، پذیرش شبانه روزی و ....

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

 

 

 

 

هتل سلطان هان استانبول

SoltanHan-hotel.jpg

SoltanHan-hotel3.jpg

هتل سلطان هان از لحاظ موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل 5 ستاره می باشد. این هتل دارای 40 اتاق باشد که کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد. شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کنند این هتل در مجاورت مسجد آبی است و به بازار بزرگ خطوط تراموا نزدیک است.این هتل با دارا بودن کادر مجرب بصورت شبانه روز آماده پذیرایی از شما مسافران تور استانبول می باشند.

SoltanHan-hotel1.jpg

SoltanHan-hotel2.jpg

امکانات هتل سلطان هان استانبول

SoltanHan-hotel6.jpg

SoltanHan-hotel5.jpg

سونا، لابی، پارک کودکان، جکوزی، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، اینترنت در لابی، فضای سبز،پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، گشت درون شهری و برون شهری، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي، كافي نت فروشگاه و غرفه،ترانسفر رايگان فرودگاه،گیم نت، چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل، زمین تنیس بیلیارد اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل امیرا استانبول

Amira.jpg

هتل امیرا استانبول 5 ستاره دارای 35 اتاق دارد که 16 عدد از این اتاق ها استاندارد و 14 عدد از این اتاق ها زیبا و شیک می باشند ، این اتاق ها بین 25 تا  45 مترمربع بزرگی دارند و به تخت‌خواب کینگ‌سایز یا تخت دو‌ نفره، لوازم تهیه‌ی چای و قهوه، تلویزیون LCD و حمام همراه با جکوزی یا دوش مجهز شده اند.

Amira4.jpg

 امکانات هتل امیرا استانبول:

سشوار، اینترنت بیسیم، برق ضطراری، پارکینگ، تاکسی سرویس در هتل، جکوزی، خروجی اضطراری، دمپایی داخل اتاق، رستوران، سالن ورزشی، سرویش بهداشتی، سرویس اطفای حریق، سشوار، صرافی، صبحانه بوفه، صندوق امانات، کرایه ماشین، لابی، لاندری، ماساژ، محل نگهداری کودکان و.. هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور استانبولارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

Amira1.jpg

Amira5.jpg

 Amira2.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آبان 95 

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: